Απάντηση στην πληρωμένη προπαγάνδα του Defence news

Απάντηση στην πληρωμένη προπαγάνδα του Defence news το οποίο από σκόπιμη παράλειψη δε διαχώρισε τη θέση του στην «προσωπική» άποψη του «συντάκτη» του άρθρου: «Ε.Α.Β: Ποιοι και για ποιον λόγο θέλουν να την κλείσουν αυτό το καλοκαίρι – τα προβλήματα και οι λύσεις», με το ψευδώνυμο gnikitas. Όσον αφορά τον εν λόγω κύριο τονίζω ένα θέμα: «Η παιδεία είναι σαν την στύση: Αν την έχεις φαίνεται»…. Προπαγανδιστής με γραπτό λόγο επιπέδου τρίτης γυμνασίου δεν υπάρχει – είναι ανόητο-. Με αυτό το επίπεδο έκφρασης αποκαλείσαι απλά «ρουφιάνος».

Τώρα που γίνεται αντιληπτό τι επιπέδου κείμενο έχουμε να αντιμετωπίσουμε προχωράω στην ανάλυση των στοιχείων: Στην εισαγωγή του όσον αφορά την Ελλάδα της κρίσης, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Αμυντικές Βιομηχανίες στο σύνολο τους δεν είναι οι γενικόλογες ανοησίες που αναγράφει ο αυτόκλητος επί παραγγελία αναλυτής, άλλα η αναλγησία σε βαθμό κακουργήματος των πολιτικών προϊστάμενων τους οι οποίοι ενώ γνώριζαν από το 2006 την άνθιση του συγκεκριμένου κλάδου από το Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, όταν είχαν αναφερθεί τα αποτελέσματα της ανάπτυξης που αναμενόταν σε παγκόσμιο επίπεδο, (περιγράφονται λεπτομερώς στην «Πτώση του Δόγματος») αυτοί έκαναν ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό, για να απαξιώσουν τον κλάδο, με σκοπό την απαξίωση του συνόλου των αμυντικών Βιομηχανιών της χώρας έτσι ώστε α) Να μην αποτελέσουν ανταγωνιστικό αντίπαλο στα ξένα ομοειδή εταιρικά σύνολα, και β) Να αναπτύξουν και να υποβοηθήσουν τις συνθήκες ώστε να οδηγηθούν στην ιδιωτικοποίηση και γ) Να καταλήξουν αν ήταν δυνατόν να εξαγοραστούν έναντι πινακίου φακής από τις γερμανικές κυρίως αντίστοιχες εταιρίες. Ο τρίτος παράγοντας δυστυχώς αποφασίστηκε για την ΕΛΒΟ, ενώ για τα ΕΑΣ ακόμα δεν έχουν παρθεί αποφάσεις. Αυτό που περιγράφει σαν «φως στο τούνελ» ο «συντάκτης» είναι το δεύτερο παράθεμα, αυτό της ιδιωτικοποίησης μέσω συνεργασίας με εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ σκόπιμα δεν αναφέρει, ότι αυτοί δεν πληρούν καμία προδιαγραφή για κάτι τέτοιο.

Όχι μόνο δεν το αναφέρει, άλλα τολμά με θράσος άθλιου προπαγανδιστή να αναφέρει ότι η εν λόγω εταιρία -που δεν κατονομάζει- αποτέλεσε τον μοναδικό τρόπο διάσωσης της ΕΑΒ διότι, ήταν οικονομικά ισχυρή (!;), και δεν διέθετε δικές της εγκαταστάσεις για να αποτελέσει ανταγωνιστική απειλή και κλοπή τεχνογνωσίας…. Επίσης με σοβαρότητα αναφέρει ενώ αυτοί που γνωρίζουν σε αυτό το σημείο γελάνε γοερά, ότι η εργολήπτρια εταιρία της οποίας το «ίματζ» προωθεί ο κύριος, «οχύρωσε» την ΕΑΒ και κάλυψε την αδυναμία της να καλύψει τα αυστηρά χρονοδιαγράμματα…. Εδώ οι γνώστες κρατάνε την κοιλιά τους πλέον από τα γέλια…. Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό των «εργατοπατέρων» δεν θα ασχοληθώ καθόλου, είναι δουλειά του Σωματείου των Εργαζομένων να πάρει θέση και όχι δική μου. Εγώ θα μείνω στα στοιχεία. Τα στοιχεία λοιπόν λένε ότι η «οικονομικά ισχυρή» εταιρία δεν πλήρωσε ούτε σεντ για εκπαίδευση, για εργαλεία, για χρήση των προδιαγραφών και των υποδομών της ΕΑΒ, και χάρη σε αυτήν μπήκε σε έναν κλάδο που δεν είχε την παραμικρή υποδομή. Στα οικονομικά δε, επιπλέον, σαν άθλιος εργοδότης μειώνει τον μισθό των εργαζομένων του με το πρόσχημα ότι η ΕΑΒ «δεν πληρώνει» και προσφάτως δεν τους πληρώνει κιόλας. Αυτή είναι συμπεριφορά ψιλικατζίδικου και όχι ισχυρού. Ήταν ουσιώδης συμβατική υποχρέωση να πληρώνει τους εργαζόμενους τους κανονικά όπως όριζε η σύμβαση τους με τα «ίδια οικονομικά κεφάλαια» -και μάλιστα ισχυρά- που κατείχε, και να έκανε με την ΕΑΒ τις οποιεσδήποτε συνεννοήσεις, αφού κάλυπτε τις υποχρεώσεις του απέναντι στους εργαζομένους του.

Συνεχίζω με τα επόμενα «διαμάντια» των απόψεων που είναι αντίστοιχα με τις απόψεις των ειδικών των καφενείων. Μας κάνει μάθημα για την πρακτική των ιδιωτικοποιήσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Οι επιταγές του νεοφιλελευθερισμού δηλαδή σαν να είναι η μόνη και η καλύτερη επιλογή. Το 95% των αμυντικών εταιριών του πλανήτη είναι ιδιωτικές αναγράφει ο «αναλυτής» μην έχοντας ιδέα τη συμμετοχή του δημόσιου τομέα στη Lockheed Martin, στην EADS, στην Dassault, και σε άλλες. Λες και θα άφηναν οι χώρες αυτές να κάνουν «κουμάντο» μη ελεγχόμενοι παράγοντες στην αιχμή του δόρατος του Ιμπεριαλισμού τους…. Αν δεν γνωρίζεις βαθιά καλύτερα μην το αναφέρεις καθόλου. Και σαν μπλογκ, αν δεν είσαι σίγουρος, αναφέρεις ότι το κείμενο αυτό ενέχει προσωπική εκτίμηση και δεν αποτελούν άποψη του χώρου. Για αυτό τον λόγο τους κατηγορώ ευθέως ως προπαγανδιστές και μάλιστα αστείους. Επίσης για να ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ (όπως αναγράφει με κεφαλαία ο «συντάκτης») να του κάνω γνωστό διότι έχει μαύρα μεσάνυχτα, η Lockheed Martin δεν έκανε διαγωνισμό τον οποίο κέρδισε η ΕΑΒ για την κατασκευή των δομικών τμημάτων των F-16, άλλα ήταν μέρος της συμφωνίας των αντισταθμιστικών ωφελημάτων από την αγορά των Block 52+. Στην πορεία, στάθηκαν τόσο ικανοποιημένοι από το ποιοτικό αποτέλεσμα, ώστε κατέστησαν την ΕΑΒ Single source supplier, (Μοναδικό κατασκευαστή παγκοσμίως). Η ΕΑΒ το κέρδισε αυτό, δεν της το χάρισε κανένας. Όσον αφορά το πρόγραμμα της κατασκευής των δομικών τμημάτων των C-130 super J, και αυτά προήλθαν από ανάθεση και μάλιστα ενώ φτιάχνονταν ήδη από την Alenia. Και εκεί έγινε το παράδοξο… Σε ένα αεροσκάφος που πετάει από τη δεκαετία του ’60, Έλληνες τεχνικοί της ΕΑΒ, διόρθωσαν λάθη και παρατυπίες σε πλάνα και σχέδια του κατασκευαστή, και πρότειναν λύσεις. Το αποτέλεσμα των απαρτίων κρίθηκε άψογο και αυτός είναι ο λόγος που λειτουργεί το πρόγραμμα ως σήμερα ανεξαρτήτως των προβλημάτων που υπάρχουν.

Σύντομο, και μόνο σύντομο σχολιασμό για την προπαγάνδα του όσον αφορά την κερδοφορία και την ποιότητα, είναι να του θέσω το ερώτημα να πει δημόσια εφόσον ρωτήσει τις «πηγές» του τι ισχύει με τις αναφορές ζημιών, τα λεγόμενα DR’s, (Discrepancy report), τα οποία συντάσσονται και στέλνονται στον πελάτη όταν γίνεται μία ζημιά στο απαρτίο και χρήζει ενημέρωσης και εξεύρεσης ενδεδειγμένης λύσης εκ μέρους του πελάτη. Πόσα έχει καλύψει η ΕΑΒ, και ποιος είναι ο πραγματικός αριθμός τους. Αν επικαλείσαι την ποιότητα, και κρύβεις ότι το ποσοστό ζημιών σου είναι τραγικά τεράστιο, και μάλιστα, το απορροφά η ΕΑΒ σχεδόν ολόκληρο, τότε η επίκληση της κερδοφορίας είναι γελοία.

Αυτό που αναφέρει ότι η «Εργολαβική εταιρία λειτουργεί και ως Τραπεζικό ίδρυμα εξασφαλίζοντας την μισθοδοσία της ΕΑΒ μέσω της πίστωσης που παρέχει» είναι το κερασάκι στην τούρτα της ανοησίας. «Δεν περιγράφω άλλο»! Δεν είναι δυνατόν να σχολιάσω αυτή την πρόταση ως φερέγγυα για κάποιον που δεν πληρώνει τους εργαζόμενους του!

Δεν διαψεύστηκε καμία «Κασσάνδρα» γιατί η πραγματικότητα είναι ότι τέτοια σύμπραξη έχει οφέλη μόνο για αυτόν που δεν έχει βάλει τίποτα, και εισπράττει συνεχώς από αυτό. Αυτά τα οφέλη έχει μόνο η εργολήπτρια εταιρία και κανένας άλλος! Επίσης έκπληξη και υποψία εγείρουν τα μοναδικά ίσως στοιχεία που παραθέτει ο «αναλυτής» που έχουν να κάνουν με τις εργοδοτικές εισφορές και την απόδοση του ΦΠΑ της εργολήπτριας εταιρίας. Να τολμήσω να ρωτήσω από πού βρήκε αυτά τα στοιχεία αν δεν είναι μέλος της ή αν του «δόθηκαν» να τα χρησιμοποιήσει (η προπαγάνδα που λέγαμε) και με ποιο αντάλλαγμα; Εγώ αντί όλων αυτών θα παραθέσω και τα στοιχεία που κρύβει επιμελώς ο εν λόγω κύριος. Ποια είναι αυτά; Τα οικονομικά οφέλη της εργολήπτριας εταιρίας από την ΕΑΒ και το Ελληνικό δημόσιο γενικότερα. Από εκεί θα βγουν τα τελικά συμπεράσματα για το πόσο επικερδής ήταν η συμφωνία και με την ελπίδα να διαβάζει αυτό το κείμενο κάποιος εισαγγελέας με «μεζέα» για να πράξει αυτό που απαιτείται!

Τα στοιχεία λοιπόν από τα πρώτα τέσσερα χρόνια λειτουργίας της Συνεργασίας ΕΑΒ και ΟΝΕΞ, λένε ακριβώς ότι από τις υπογραφείσες συμβάσεις με αριθμούς, 1516 (Κατασκευή C-130, λήξη σύμβασης 30-6-2012), 1695 (Κατασκευή C-130, διάρκεια σύμβασης τριετή), 1515 (Κατασκευή F-16, Λήξη σύμβασης 30-6-2012), 1680 (Κατασκευή F-16, Διάρκεια σύμβασης τριετή) τα οικονομικά οφέλη της ΟΝΕΞ από τη συνεργασία της με την ΕΑΒ, ανέρχονται στο ποσό των 19.352.319 ευρώ! Ναι! Σωστά διαβάζετε! Δεκαεννέα εκατομμύρια και βάλε, κέρδισε η ΟΝΕΞ από το Ελληνικό Δημόσιο! Χρήματα που αφαιρέθηκαν από την ΕΑΒ και δόθηκαν χαριστικά σε κάποιον που δεν είχε τις στοιχειώδεις προδιαγραφές! Ποιος μπορεί να ισχυριστεί τώρα, ότι αυτό ήταν επωφελής συνεργασία για το δημόσιο όταν οι ίδιοι εργαζομένοι ακριβώς, θα κόστιζαν ένα μικρό κλάσμα αυτού του ποσού αν προσλαμβάνονταν κανονικά για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες της ΕΑΒ, που ήταν άμεσες! Οι εργοζόμενοι αυτοί πληρώνονται ένα ελάχιστο ποσό από αυτά, και μάλιστα το τελευταίο διάστημα ούτε καν αυτό γίνεται, και το τεράστιο μέρος όλου του ποσού πάει σε «τσέπες». Και για να το πάω και ένα βήμα επιπλέον, να μιλήσω πολιτικά, πρώην «σοσιαλιστές» πέταξαν τις ιδεολογίες στα σκουπίδια και συμπεριφέρονται ως ακραίοι νεοφιλελεύθεροι την ώρα του ταμείου! Ο κύριος Ξενοκώστας Διευθύνων της ΟΝΕΞ είναι γνωστό ότι ήταν μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ. Σοσιαλισμός τέλος όταν ήρθε η ώρα της «κονόμας» λοιπόν. Εκμεταλλευόμενοι και προωθώντας τα πιο ακραία νεοφιλελεύθερα μέτρα…. Και προς γνώση των αναγνωστών: Δεν υπάρχει (Νέο) φιλελεύθερος ο οποίος δε θα εκπόρνευε την ίδια του τη μάνα για να βγάλει κέρδος…. Αυτό αποτελεί νόμο και έχει βρει εφαρμογή σε κάθε κοινωνία που πέρασαν οι συγκεκριμένες πολιτικές….

Συμπερασματικά σαν επίλογο να παραθέσω ότι ανάπτυξη έρχεται όταν το κεφάλαιο της εταιρίας διογκώνεται, εξελίσσεται, μειώνονται και εξαφανίζονται οι παθογένειες, τα οικονομικά εξορθολογίζονται και δεν κατασπαταλώνται, και δεν υφίσταται εσωτερικό σαμποτάζ σαν αυτό που δέχτηκε η ΕΑΒ από τους πολιτικούς προϊστάμενους της. Με τα δεκαεννέα αυτά εκατομμύρια ευρώ, και τις προσθήκες με υγιείς προσλήψεις εργατικού δυναμικού, η εικόνα της ΕΑΒ θα ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που παρουσιάζεται σήμερα.

 

ΥΓ: Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η καυστικότητα μου έχει σαν αποδέκτες τον συντάκτη και το μπλογκ το οποίο διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, ωφελώντας συγκεκριμένες καταστάσεις, προσπαθώντας να κατευθύνουν την κοινή γνώμη, και προς τις πρακτικές και τον τρόπο λειτουργίας της εργολήπτριας εταιρίας ΟΝΕΞ. ΔΕΝ κατευθύνεται προς τους εργαζόμενους της συγκεκριμένης εταιρίας οι οποίοι έχουν επιδείξει ήθος και επαγγελματισμό και θίγονται άμεσα από τις εργασιακές συνθήκες που τους προσφέρονται.

Πλαφουντζής Λευτέρης, Μηχανικός Αεροσκαφών, Τεχνίτης Συστήματος Καυσίμου Αεροσκάφους C-130, Αντιγκλομπαλιστής, Αντινεοταξίτης, Συγγραφέας της «Πτώσης του Δόγματος»

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s