Απόσπασμα από το έκτο κεφάλαιο: Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ.

Στο ακόλουθο απόσπασμα γίνεται αναφορά για την μονοπώληση της αγοράς και την αισχροκέρδεια των ξένων και ειδικά των γερμανικών πολυεθνικών καταστημάτων που έχουν προχωρήσει σε συνθήκες λεηλασίας της χώρας και του λαού:

Τι προκύπτει από όλα αυτά; Ότι οι Ιρλανδοί ή οι Ολλανδοί ή ακόμα και οι Γερμανοί μπορεί να έζησαν εις βάρος των Ευρωπαίων, ενώ οι Έλληνες όχι. Μπορεί να έζησαν πάνω από τις δυνατότητές τους, ενώ οι Έλληνες όχι. Γιατί; Γιατί ακόμα και ο δανεισμός των Ελλήνων πολιτών έγινε για λόγους επιβίωσης και όχι για λόγους πολυτέλειας. Οι ίδιοι ιμπεριαλιστές, που φρόντισαν να βυθίσουν το ελληνικό κράτος στην υπερχρέωση, ήταν αυτοί, που καρτελοποίησαν εντελώς παράνομα και με την άδεια του δικού τους διεφθαρμένου κράτους την ελληνική αγορά.

Όταν λοιπόν οι Ιρλανδοί ή οι Γερμανοί δανείζονταν για να κάνουν τα ταξίδια τους, τις αγορές τους ή τα «λούσα» τους, οι Έλληνες δανείζονταν για να επιβιώσουν στην πιο ακριβή αγορά της Ευρώπης. Στην αγορά, όπου τα πάντα έφταναν με το «καπέλο» των γνωστών «ηθικολόγων» του Ρήνου. Οι φτωχοί Έλληνες μόνιμα πλήρωναν πιο ακριβά τα ίδια προϊόντα, τα οποία αγόραζαν πιο φτηνά οι πλουσιότεροι Γερμανοί και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι. «Καπέλα» της τάξης του 60% και 70%, που δεν υπήρχαν ούτε στην Μποτσουάνα. Τα πάντα με «καπέλο». Καλλυντικά, ανταλλακτικά, είδη διατροφής, ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές και υπηρεσίες. Τα πάντα. Ακόμα και τα πιο ασήμαντα. Μόλις λίγες ημέρες πριν στην Eurovision οι Γερμανοί «ψήφισαν» με κόστος 20 λεπτά και οι Έλληνες με κόστος 1 ευρώ και 21 λεπτά.

Οι «ηθικολόγοι», διαφθείροντας τους πάντες και τα πάντα, επέβαλαν την απόλυτη ασυδοσία στην ελληνική αγορά. Την ασυδοσία που κατηγορούν, αλλά εκμεταλλεύονται, για να λεηλατούν μια ολόκληρη χώρα. Στην κυριολεξία ανάγκαζαν τους Έλληνες νοικοκυραίους να δανείζονται για να επιβιώνουν, να σπουδάζουν τα παιδιά τους ή να φροντίζουν τους άρρωστους γονείς τους. Αυτοί, δηλαδή, που κατηγορούν τους Έλληνες ότι ζούσαν πάνω από τις δυνάμεις τους, είναι οι ίδιοι που δανείζονταν, για να ζήσουν πάνω από τις δυνάμεις τους. Αυτοί, οι οποίοι κατηγορούσαν τους Έλληνες σαν κλέφτες, είναι οι ίδιοι που τους κλέβουν μέσα στην ίδια τους την πατρίδα. Αυτοί, οι οποίοι κατηγορούν τους Έλληνες σαν τεμπέληδες, είναι αυτοί που κατέστρεψαν την παραγωγή στην Ελλάδα.

Η απόλυτη ειρωνεία! Πρωτοφανή αθλιότητα στην ιστορία. Και αυτό γιατί τους Έλληνες τους κυβερνούν δωσίλογοι και δεν τους προστατεύουν. Γιατί κανένας δεν κινείται οργανωμένα εναντίον των κλεφτών και των ψευτών, που λεηλατούν και διαβάλουν έναν ολόκληρο λαό. Κανένας δεν λέει την αλήθεια στο παγκόσμιο ακροατήριο. Δεν λέει ότι οι Έλληνες, ακόμα κι όταν δανείζονταν, το έκαναν, γιατί δεν τους έφταναν να επιβιώσουν σε μια αγορά, όπου δέσποζαν οι κλέφτες Γερμανοί. Δεν λέει ότι οι Έλληνες, ακόμα κι όταν δανείζονταν, το έκαναν, γιατί δεν είχαν μισθούς, εφόσον φρόντισε η Γερμανία να καταστρέψει το σύνολο της ελληνικής παραγωγής. Οι «τεμπέληδες», οι «κλέφτες» και οι «χαραμοφάηδες» ήταν αυτοί, οι οποίοι στήριζαν την ακμή της γερμανικής οικονομίας. Οι Έλληνες, δηλαδή, ήταν διπλά θύματα των ίδιων ανθρώπων.

Να τελειώνει λοιπόν το παραμύθι των «άτιμων» και «παρασιτικών» Ελλήνων, οι οποίοι από τύψεις πρέπει να πληρώσουν περισσότερα από αυτά που τους αναλογούν και να επωμιστούν βάρη που δεν τους ανήκουν. Καμία ανάγκη δεν έχουν οι Έλληνες να πληρώνουν ανθρώπους, οι οποίοι εργάζονται λιγότερο από τους ίδιους και ζούνε καλύτερα, εξαιτίας της λεηλασίας των άλλων και όταν δεν τους φτάνουν συμπληρώνουν τις ελλείψεις τους με δανεικά. Αν κάποιοι πρέπει να «κεράσουν» κάποιους, αυτοί είναι οι Γερμανοί, επειδή χρωστάνε στους Έλληνες. Οι Γερμανοί πρέπει ν’ αρχίσουν να σκέφτονται τις αποζημιώσεις που χρωστάνε και ν’ αφήσουν τα ψέματα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s